SPHERE ICO
[SPHERE ICO] - KEGUNAAN PRIVASI PENGGUNA DI KAWALAN
Orang yang berusia 20-an, 30-an dan mungkin semua orang berfikir tentang nilai bersih mereka. Forbes menerbitkan senarai yang menunjukkan nilai bersih orang teratas di seluruh dunia. Ini menjadi matlamat sebahagian daripada populasi kerana mereka mahu muncul dalam 20 teratas di bawah 20 atau teratas 40 di bawah 40 senarai. Angka-angka yang diterbitkan mungkin kelihatan tidak menggalakkan ketika kita berfikir bahawa kita mungkin tidak dapat mencapai nilai bersih yang diperlukan pada senarai tersebut. Tetapi adakah kita benar-benar tahu nilai bersih kita? Kita mungkin bernilai berjuta-juta dolar dan mungkin hidup kita tanpa mengenalinya. Bagaimanakah nilai ini berlaku? Baik melalui wang yang dibelanjakan oleh syarikat iklan besar.
Iklan di seluruh dunia menyumbang berbilion dolar AS. Iklan berjalan di mana-mana di sekeliling kita; dari papan iklan ke iklan menjengkelkan yang muncul setiap hari di pelayar kami menyebabkan ketidaknyamanan. Kesemua ruang yang mereka nyatakan memerlukan sejumlah besar wang untuk ditempah. Pengiklan memperjuangkan ruang ini dan pada masa yang sama, penawar tertinggi biasanya pemenang. Syarikat-syarikat iklan ini berjuang untuk perhatian anda kerana mereka bertujuan untuk meyakinkan anda untuk membeli produk mereka. Syarikat-syarikat iklan ini akhirnya menembak diri mereka pada kaki kadang-kadang kerana mereka benar-benar merindui tanda dengan mengiklankan ke pasaran yang salah. Syarikat pengiklanan telah melihat kadar penukaran yang sangat rendah pada masa lalu kerana ini. Bagaimanapun, dengan perkembangan teknologi baru-baru ini, iklan yang disasarkan telah mengubah angka penukaran iklan pada kadar yang sangat cepat.
Kebanyakan pengguna internet tidak mengetahui nilai data yang mereka berikan dengan mudah dalam talian.Media sosial telah membuatnya sedemikian rupa sehingga kami memberikan butiran kehidupan seharian kami dengan mudah. Pengiklan menggunakan data ini untuk menyasarkan pengiklanan mereka terutama dalam platform media sosial. Ini sebaiknya hanya mungkin jika anda mahu data anda dipaparkan secara terbuka tetapi kebanyakan pengguna masih menerima iklan ini walaupun mereka menyimpan profil mereka secara peribadi.Selain itu, iklan-iklan ini muncul di laman lain yang dikunjungi pengguna dan ia menimbulkan persoalan tentang bagaimana syarikat media sosial dan syarikat internet menggunakan data kami. Setelah mendaftarkan mana-mana platform media sosial atau dalam mana-mana platform berkaitan dalam talian, biasanya terdapat istilah dan perjanjian yang ditulis dengan begitu banyak perkataan yang mungkin untuk menghalang pengguna daripada membacanya.
Pengumpulan data pengguna dalam talian telah mencetuskan banyak perbincangan dan teori dalam talian. Iklan yang disasarkan tidak membantu sama sekali. Sesetengah pengguna mendakwa bahawa telefon pintar pelancongan digunakan untuk mengumpul data di sekeliling mereka selagi mereka disambungkan ke internet.Tuntutan telah dibuat bahawa mikrofon digunakan untuk mengenal pasti keutamaan produk pengguna supaya syarikat iklan dapat mengetahui produk mana yang akan ditargetkan. Tuntutan ini telah membuat syarikat seperti Google mengemas kini perisian mereka supaya perkakasan dan perisian tertentu tidak dapat berjalan tanpa pengguna melakukan tindakan tersebut. Apa yang boleh ditubuhkan dari semua ini ialah pengguna dalam talian mencari jaminan bahawa mereka selamat melayari laman web dan terus berhubung dengan rakan dan keluarga mereka tanpa rasa takut untuk mengumpul data mereka.
Sphere Social LTD telah mengamati aduan-aduan ini dan telah diilhamkan untuk bekerja pada projek yang ditetapkan untuk mengubah cara media sosial dan mudah-mudahan kerja-kerja internet. Tujuan mereka adalah untuk meningkatkan nilai bersih anda sambil menyediakan platform sosial yang selamat untuk anda berinteraksi dengan rakan dan keluarga. Ini akan dimungkinkan oleh inovasi, teknologi blockchain 2008, Satoshi Nakamoto.The lejar seperti penyimpanan data akan memungkinkan Sphere untuk menjalankan programnya untuk memuaskan pengguna mereka. Keselamatan dan ketelusan yang ditawarkan oleh blockchain akan mewujudkan platform yang diperlukan untuk pengguna meningkatkan nilai bersih mereka.
Sfera mula-mula ingin menjamin data ahli mereka. Ini akan dilakukan dengan membuat sistemnya terdesentralisasi supaya data tidak disimpan di tempat utama tetapi disebarkan di seluruh rangkaian. Rangkaian ini akan menjadi tuan rumah komputer yang berbeza dengan pengguna yang berbeza. Komputer ini akan mengandungi data rangkaian keseluruhan. Tuan rumah data ini akan menjadi tanpa nama dalam rangkaian dan kerja mereka adalah untuk mengesahkan mana-mana data yang dimaksudkan untuk masuk ke dalam sistem.Data yang disimpan dalam platform ini juga sukar untuk berubah kerana setiap perubahan dicatatkan dan dapat dilihat oleh komputer lain dalam rangkaian yang sama. Penyimpanan data jenis ini dikenali sebagai menyimpan data dalam blok dan hanya dapat dilakukan melalui blockchain. Sistem ini juga akan menjadi penting kerana Sphere akan menjalankan cryptocurrency mereka sendiri yang dikenali sebagai Tokoh Aktif Sosial yang disingkat SAT.
Sebaik sahaja keselamatan data pengguna telah ditangani, Sphere akan menyediakan cara untuk meningkatkan nilai bersih menggunakan platform mereka. Salah satu cara adalah melalui penjualan data. Ahli sfera akan mempunyai peluang untuk mendapatkan hasil dari segi SAT dengan menyerahkan data mereka dan memberikan keistimewaan pengguna ke Sphere. Ahli-ahli akan memutuskan apa data yang akan dihantar dan bagaimana data ini boleh digunakan dan akan diberi ganjaran menurut data yang diberikan dan penggunaan yang diberikan. SAT yang diperoleh akan menjadi nilai dalam platform Sphere dengan prospek peningkatan nilai pada masa akan datang. Sfera juga akan menyediakan tempat pasaran dalam platformnya. Perkhidmatan e-dagang yang ditawarkan oleh Sphere akan digunakan oleh ahli Sphere dan syarikat lain untuk menjual produk dan perkhidmatan mereka. Satu-satunya mata wang yang dibenarkan dalam platform Sfera ialah SAT. Langkah ini diambil oleh Sphere untuk memastikan SAT berkembang dengan nilai dengan mewujudkan permintaan untuknya.Mereka juga membatasi bekalan SAT untuk memastikan peningkatan nilai. Pengguna akan mempunyai ruang untuk menggunakan SAT mereka dengan membuat pembelian atau membayar perkhidmatan melalui ruang e-dagang. Sfera juga akan menawarkan penyelesaian pengiklanan untuk pihak yang berminat. Syarikat-syarikat yang ingin mengiklankan di Sfera akan dapat berbuat demikian selepas bayaran yang dibayar dalam SAT dibuat.Ahli sfera boleh menggunakan perkhidmatan pengiklanan ini untuk memasarkan barang mereka di dalam platform. Sfera akan memastikan barangan ini dipromosikan ke pasaran yang betul. Pengguna akan mempunyai ruang untuk menggunakan SAT mereka dengan membuat pembelian atau membayar perkhidmatan melalui ruang e-dagang. Sfera juga akan menawarkan penyelesaian pengiklanan untuk pihak yang berminat. Syarikat-syarikat yang ingin mengiklankan di Sfera akan dapat berbuat demikian selepas bayaran yang dibayar dalam SAT dibuat.Ahli sfera boleh menggunakan perkhidmatan pengiklanan ini untuk memasarkan barang mereka di dalam platform. Sfera akan memastikan barangan ini dipromosikan ke pasaran yang betul. Pengguna akan mempunyai ruang untuk menggunakan SAT mereka dengan membuat pembelian atau membayar perkhidmatan melalui ruang e-dagang. Sfera juga akan menawarkan penyelesaian pengiklanan untuk pihak yang berminat. Syarikat-syarikat yang ingin mengiklankan di Sfera akan dapat berbuat demikian selepas bayaran yang dibayar dalam SAT dibuat.Ahli sfera boleh menggunakan perkhidmatan pengiklanan ini untuk memasarkan barang mereka di dalam platform. Sfera akan memastikan barangan ini dipromosikan ke pasaran yang betul.
Aktiviti Sphere telah dirancang akan membantu menyelesaikan beberapa cabaran yang dihadapi oleh privasi dalam talian. Ia juga akan membantu pengiklan mencapai sasaran pasaran mereka pada kos yang lebih rendah berbanding dengan apa yang sedang mereka bayar kepada syarikat internet besar. Ahli-ahli sfera juga akan meningkatkan nilai bersih mereka dengan memiliki SAT yang Sphere akan memberi mereka hadiah. Prospek mewujudkan atau memajukan perniagaan juga akan disediakan melalui platform E-commerce Sphere. Jangkauan pasaran yang akan dibuat melalui platform sosial Sphere menjanjikan untuk menjadi luas.
Idea yang ditetapkan oleh Sphere akan mengguncang kaedah semasa yang digunakan untuk menjalankan platform media sosial. Terdapat sasaran yang perlu dipenuhi untuk memastikan bahawa ini berlaku. Banyak jam khusus akan diperlukan untuk mencipta platform ini. Selain itu, terdapat keperluan untuk kumpulan dana yang akan memastikan Sphere kekal bertahan selama bulan-bulan awalnya. Dana itu akan digunakan untuk mewujudkan platform, memasarkannya dan menyokong aktiviti hari ke hari. Menaikkan dana yang diperlukan boleh dilakukan oleh seorang jutawan atau jutawan tunggal tetapi Sphere ingin membuat orang awam terlibat setiap langkah perjalanan. Sphere menawarkan ICO awam di mana SAT dijual kepada mereka yang percaya pada rancangan Sphere itu. ICO telah beberapa minggu selebihnya kerana ia ditutup pada 9 thApril, 2018. Acara pra ICO berjaya dijalankan dan Sphere juga memproyeksikan ICO awam yang berjaya. Mengambil bahagian dalam ICO boleh dilakukan menggunakan pautan ini https://sphere.social/?ref_code=dyx6c6su4cz8 . Berikut adalah pautan ke kertas putih Sphere yang mengandungi butiran lanjut mengenai ICO dan Sphere secara umumhttps://sphere.social/wp-content/uploads/2017/12/Sphere_Whitepaper_v1.7.4.pdf .
Laman web rasmi Sphere dan saluran sosialnya yang lain akan memberikan lebih banyak maklumat yang anda perlukan sebelum menyokong sebab ini. Mereka boleh diakses melalui pautan berikut.
Laman web: https://sphere.social/
Twitter: https://twitter.com/SphereOfficial1
Sederhana: https://medium.com/@sphereofficial
===============================================================
Ditulis Oleh: burut
Pautan Profil Btc: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1700247
Eth: 0xC39fCA7B687526F43c4DF7D0aA4580359b1a361E
Comments
Post a Comment